Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Jaha

Av Tina Eriksson - 18 januari 2013 10:23

Ja, på måndag börjar Selinne på fsk. Tiden har verkligen sprungit i väg. Önskar att man fick fler mammadagar...
Har börja sökt jobb som en galning nu. Sammanlagt har jag skickat i väg 10 arbetsansökningar, men ska även skriva in mig på Arbetsförmedlingen också. Så nu får ni hålla tummarna för mig att jag väldigt snart kommer att få ett jobb :)
Och om det är någon av mina läsare som vet att dom söker jobb någonstans (Sala, Västerås med omnejd) så skriv till mig :)

Nej nu ska jag gå ut en sväng med Sally.
Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Eriksson - 8 december 2013 06:42

Var nyss in på min blogg och det var verkligen hundra år sen jag skrev där :D men jag har insett att det är inget för mig. Det jag vill visa och tala om kan ni se på Facebook eller instagram. Hinner inte sitta och skriva här, man jobbar, tar hand om ...

Av Tina Eriksson - 20 juni 2013 08:30


Kolla nyss vad mitt senaste inlägg på bloggen handla om. Det var om att folk klaga på sina alarm tider :) Så nu ska jag bjuda på min alarm bild! ...

Av Tina Eriksson - 3 mars 2013 22:20

Jag blir så trött på att se bilderna som folk lägger ut på deras alarm tider, som dom ska gå upp för att jobba. Och att dom klagar hela tiden. Jag hade varit glad om jag fick lägga ut en sån bild... Så om nu folk tycker det är så jobbigt att gå till...

Av Tina Eriksson - 28 februari 2013 09:05

Här hemma har vi sportlov, rätt skönt faktiskt. Slippa passa tider för att lämna och hämta barnen. Fast det negativa är att Melvin får överskottsenergi. Och jag försöker sysselsätta honom med allt, men ändå sa har han massvis med energi kvar :/ Vi s...

Av Tina Eriksson - 19 februari 2013 22:25

Ligger i sängen och ska snart stänga igen mina blå ögon :) I morgon ska barnen först till fsk. Sen vid tolv när jag hämtar dom ska vi åka till Västerås. Selinne ska till hörcentralen, eftersom att Melvin har haft knas med sin hörsel så vill dom hål...

Presentation


Tina 24år, bor tillsammans med min sambo och våra två underbara barn, Melvin och Selinne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards