Alla inlägg under augusti 2012

Av Tina Eriksson - 31 augusti 2012 23:47

Idag fick jag hem nya gardiner till vardagsrummet, plommonlila. Så nu blev det lite mysigare där inne :) Och nu blev jag jätte sugen på att måla där inne men är väldigt kluven med vilken färg/tapet vi ska ha där. Någon som har förslag eller tips som passar till svart, ljus grått och lila?

Nu hoppas jag på många förslag :)

Ciao!

Av Tina Eriksson - 30 augusti 2012 22:53

Nu har det klickats hem lite grejer från nätet. Mest kläder till barnen, overall inför vintern till Selinne t.ex Sen blev det även en födelsedagspresent till Tilde (barnens syssling). Hoppas hon bli glad, det skulle iaf jag bli :) Jag klickade även hem nya gardiner till vardagsrummet. Det kommer att bli så fint. Sen saknas det bara en ny färg på väggarna så är vardagsrummet klart också, Me like :) Älskar att renovera och förnya här hemma...
Nej, nu blir det sängen. Så vi orkar med nya tag i morgon. Då ska det städas här hemma :)

Ciao!

Av Tina Eriksson - 27 augusti 2012 17:22

Idag har vi som sakt varit till BVC med Melvin. Och det gick super bra :) Nu väger han 16800g och är 102cm lång, stora killen! Efter bvc besöket åkte vi ner på stan och shoppa. Blev kläder till barnen bara...

Av Tina Eriksson - 26 augusti 2012 01:18

Hej!
Idag har dagen verkligen varit full spexad. Vi började dagen med ett besök på Busborgen med svärmor, William, Emma, Tilde, Mickis och Nell. Det var mycket trevligt och roligt för barnen :)
Efter det åkte vi och käka med svärmor och William på Max, väldigt gott :D
Sen sprang vi in på Bauhaus för att köpa en skrapa och några penslar. Och efter det åkte vi till ICA Maxi och handla lite. Tog en sväng förbi barnenshus så jag fick springa in och klämma och känna på en ny vagn, som vi förhoppningsvis ska köpa :)
Där i mellan ringer Emma och bjuder oss på en liten kräftskiva... Så vi åkte dit och umgicks och hade det väldigt trevligt. På vägen hem ringer Matte och frågar om vi vill komma hem till honom och umgås. Vi åkte dit och chilla och snacka skit :D Och nu är vi hemma.... Snacka om att det har varit någonting hela tiden. Men det gillas väldigt mycket :)

Nej, nu måste jag sova så jag orkar med morgon dagen också.
Ciao!

Av Tina Eriksson - 24 augusti 2012 12:31

Hej!

Idag är det FREDAG :)

Planerana för helgen, Idag ska vi förhoppningsvis åka till Emma & Tilde. Om Danne inte kommer hem så sent. Var ett tag sedan vi träffa dom.

I morgon ska vi kanske åka till Busborgen med Svärmor och William. Hoppas även på att vi kanske kan ta en liten shopping runda också (fönster shoppa om inte annat ) :D

Och på Söndag ska Danne förmodligen fixa ett litet ved-skjul. Då vi nästa vecka ska få våran nya vedpanna inkopplad. Ska bli så skönt att kunna elda med ved istället för pellets, då pellets inte är så himla billigt längre.


Så ser våran helg ut. Och på Måndag ska Melvin till bvc på 3-års kontroll. Får hoppas att vi får en remis till öron- avd i Västerås, så vi får något svar på hans hörsel. Vi har ju varit till Akademiska 3 ggr, men de enda dom kan komma fram till är att han har sämre hörsel på ena örat. Men dom kan inte se något fel. Därför ska det bli skönt och intressant och se vad dom i Västerås kam komma fram till.


Nej, nu har lill skruttan vaknat.

Ciao!

Av Tina Eriksson - 23 augusti 2012 11:00

Hej!

Nu har jag skaffat mig en ny blogg så jag kan blogga från mobilen också och förhoppningsvis kan det bli lite mer bloggande då :)


Hänt sen sist,

Selinnes rum är färdigt. Nu är det bara inredningen som är kvar, som tex tavlor och eventuellt en säng.

Så nu har jag börjat med Melvins rum som inte blev helt klart för typ 1 år sedan :) ska måla lister och göra lite små fix! Det som står näst på tur inom renovering av huset är hallen. Älskar att renovera :D


Nej, nu måste jag underhålla Selinne lite innan vi går och hämtar Melvin på dagis.

Ciao!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina 24år, bor tillsammans med min sambo och våra två underbara barn, Melvin och Selinne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards