Alla inlägg under november 2012

Av Tina Eriksson - 28 november 2012 07:51

Här hemma är barnen lite sjuka. Melvin har feber och Selinne har ögon inflammation, fast av en mildare grad. Vi får se vad som blir utav Melvins feber. Sist han hade feber så fick han ögon inflammation.

Nej, nu ska jag ringa till Fsk och tala om att Melvin blir hemma.
Ciao!

Av Tina Eriksson - 21 november 2012 19:49

Idag är det ingen vanlig dag, för idag det är Dannes födelsedag, hurra hurra hurra :) Vi hade lite firande på eftermiddagen innan han drog i väg till jobbet. Han fick tyvärr ingen födelsedagspresent av mig, då den inte har kommit. Skrev i tidigare inlägg att han ska få en ny telefon. Förhoppningsvis kommer den i Januari.

Nej, nu ska jag natta barnen!
Ciao!

Av Tina Eriksson - 5 november 2012 20:46

Idag fick Melvin äntligen gå till dagis igen efter en vecka Höstlov. Melvin blev super glad när jag berättade för honom i morse att han skulle få gå till dagis och leka med sina kompisar. Det känns jätte skönt att han trivs så bra på fsk.

Jag skrev i ett inlägg förut att Selinne började ställa sig i kryp-position. Och jag kan meddela er nu att hon kryper runt som en galning här hemma, det går inte fort, men hon är överallt :) Så nu har vi rensat bort grejer från hennes nivå.

Just ja, idag hämtade jag ut paketet från panduro. Så nu ska det pysslas här hemma, har redan börjat på lite :)

Ni kommer att få se resultatet när jag är färdig...


Nu ska jag natta en trött Selinne.

Ciao!

Presentation


Tina 24år, bor tillsammans med min sambo och våra två underbara barn, Melvin och Selinne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards