Alla inlägg under december 2012

Av Tina Eriksson - 23 december 2012 14:16

Igår var vi och hämta en ny familjemedlem. En lite hundvalp ?
Hon har dock inte fått något namn. Melvin hade några roliga namnförslag, så som,
Mesk
Katten
Simba
Tiger
Bea och
Bindy
Men vi får väl se vad det slutgiltiga namnet blir ?

Nu ska jag återgå till mitt köksande.
Håller på och steker lite prinskorvar och köttbullar. Då min familj,min bror och hans tjej och mina föräldrar ska ha ett litet julfirande redan idag?

Av Tina Eriksson - 20 december 2012 23:41

.... Till Julafton! Undra vem som är mest glad att tomten kommer snart :)
Vi (eller mest jag) har handlat färdigt alla julklappar. Blev mest till Melvin, men känner att Selinne är så pass liten så hon förstår inte. Plus att hon fyller ju snart år också, så då får hon mer paket :)

På lördag ska vi låna hem en liten Mango (hundvalp) som vi ev. ska köpa om ekonomin tillåter det efter jul :) Vi hoppas på det iaf, då Melvin så gärna skulle vilja ha en liten hund! :D

Nu ska jag återgå till att vara social med min man som kör lastbil!
Ciao!

Av Tina Eriksson - 13 december 2012 16:31

Idag har det varit lucia firande på Melvins fsk. Han var så duktig och sjöng alla låtar :) Nästa år får jag kolla på båda mina älsklingar!

Av Tina Eriksson - 4 december 2012 23:56

Idag har varit en bra dag... Det börjar med att jag fick ett sms där det stöd att mitt paket från Ellos kommit. På vägen till ICA får jag ytterligare ett sms där det stod att mitt paket från footway.se kommit :) *lycka*
Från Ellos hade jag beställt en julklapp till Selinne, en "lunch" låda till Melvin (som har byt avdelning på Fsk, och på onsdagar ska dom ha med en liten matsäck när dom ska till skogen) ett par röda byxor till mig och en topp :)
Och från footway hade håg beställt ett par vinterskor till mig! Glömde bort en grej, när jag var på väg hem får jag ett mail där det står att Dannes födelsedagspresent/julklapp är på väg
:)

Just ja, idag har jag blivit försäljare för Tupperware. Så om någon vill ha ett party är det bara att höra av sig. Kan meddela att man får en mycket fin gåva om man är värd/värdinna :D

Nu ropar sängen på mig.
Ciao!

Av Tina Eriksson - 1 december 2012 20:33

Idag firar jag och Danne 8 år tillsammans. Och vi firade detta med att gifta oss, utan folks vetande :) Så nu är man Fru Berg. Känns helt fantastiskt!!

Presentation


Tina 24år, bor tillsammans med min sambo och våra två underbara barn, Melvin och Selinne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards