Alla inlägg under januari 2013

Av Tina Eriksson - 18 januari 2013 10:23

Ja, på måndag börjar Selinne på fsk. Tiden har verkligen sprungit i väg. Önskar att man fick fler mammadagar...
Har börja sökt jobb som en galning nu. Sammanlagt har jag skickat i väg 10 arbetsansökningar, men ska även skriva in mig på Arbetsförmedlingen också. Så nu får ni hålla tummarna för mig att jag väldigt snart kommer att få ett jobb :)
Och om det är någon av mina läsare som vet att dom söker jobb någonstans (Sala, Västerås med omnejd) så skriv till mig :)

Nej nu ska jag gå ut en sväng med Sally.
Ciao!

Av Tina Eriksson - 6 januari 2013 22:49

Idag hade jag min första demonstration av Tupperware. Det gick kanon. Fick beställningar från alla gäster :) Nästa helg åker jag iväg på mitt andra. Förväntar mig fler beställningar då :)
Om det är någon av mina läsare, som bor runt om mig med lagom avstånd, får gärna höra av sig om man vill vara värdinna/värd för en eget party hemma hos sig :) Jag kommer så gärna och demonstrerar lite!

Nu ligger jag i sängen för lite sömn, äntligen. Selinne fick försig att vakna kl.05.00 i morse. Men jag fick endel gjort iaf :)

GodNatt!

Av Tina Eriksson - 3 januari 2013 08:59

Ska göra som alla andra och skriva om året 2012. Året började som bäst iaf, då vår dotter Selinne kom till världen :)
Sen har året gått upp och ner. Mycket dödsfall bland släkt och vänner :(
Men vi gjorde ett bra avslut på året med att gifta oss :)

Jag orkar inte skriva i detalj om året. Men vi får hoppas på mindre förluster detta år!

Detta år hoppas jag på ett jobb till mig. En så länge ser det mörkt ut, men det är bara att hålla tummarna på mina ansökningar :)

Gott Nytt År till er alla läsare!
Ciao

Presentation


Tina 24år, bor tillsammans med min sambo och våra två underbara barn, Melvin och Selinne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards